Verlanglijstje November

donderdag, november 21, 2013

Laat ik eens mijn verlanglijstje van het moment met jullie delen.

De nummering van de items is met de klok mee.
1. Comfy Sweater. Je kunt er nooit genoeg van hebben!
2. Ripped Boyfriend Jeans.
3. Zwart Shirt met V-hals. Deze is van  H&M.
4. Sportlegging. Met een mooie sportbroek krijg je altijd meer motivatie om te sporten! Van Bershka.
5. Cut-out Boots. Niet erg praktisch, maar óh zo mooi. .
6. Laptop Tas. Niets vervelender als heel de dag met een zware tas moeten zuilen, dit is de oplossing!
7. Veterboots. Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte veterboot en dit is hem dan toch echt. Super mooie bruine kleur die er, in tegenstelling tot bij vele andere schoenen, niet nep uit ziet. Helaas op het moment een beetje buiten mijn budget, maar wie weet zijn ze ooit in mijn bezit. Deze zijn van Steve Madden via John Lewis.
8. Rugzak. Ik hoop binnenkort het perfecte exemplaar tegen te komen.
9. Zwarte lage Converse. De klassieker die overal onder kan!

Welke items staan er nog op jullie wannahaves lijstje?


Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe