Nieuw: ioffer allstars + review

dinsdag, april 29, 2014


Ik heb al een tijdje op ioffer.com rond zitten speuren, een site waar ze allerlei knock-off merkspullen verkopen. Ik wilde er al lang iets bestellen uit nieuwsgierigheid. Ook was ik opzoek naar een paar zwarte lage Allstars, deze staan namelijk ook al heel lang op mijn wannahaves lijstje. Toen ik deze tegenkwam op ioffer heb ik eerst nog een paar maanden getwijfeld of ik het aan zou durven om op de site te bestellen (daar heb je het weer, de twijfel). Omdat ik pas geleden jarig was vond ik wel dat ik een cadeautje verdiende, dus heb ik ze besteld. Op verschillende forums werd aangeraden om een maatje groter te nemen, wat ik dan ook gedaan heb. In ongeveer anderhalve week had ik de Allstars al binnen. Dit is echt ontzettend snel! Toen de doos eenmaal uitgepakt was heb ik ze vergeleken met mijn echte Allstars. De kwaliteit van de neppe is zeker minder goed, maar voor de rest zien ze er prima uit en lijken ze er heel veel op. Helaas zijn ze wel een halve maat of een maat te groot, het eerdere advies gold dus niet voor dit paar. Ik ga dit proberen op te lossen met zooltjes, maar mijn voet lijkt er jammergenoeg wel groter door. Voor de rest ben ik er erg tevreden over!


Als je deze Allstars ook wil bestellen kun je dat hier doen. Mijn advies is om ze een half maatje groter te bestellen, maar zeker niet groter dan dat.

Update: Inmiddels heb ik ze een week later doorverkocht, omdat ze toch echt te groot waren en ik de neus toch niet echt mooi vond. Een maandje later heb ik toch maar de echte gekocht. 

Heb jij wel eens iets op ioffer.com besteld?

Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe