Nieuw: Sacha Cut-out boots

dinsdag, april 29, 2014


Zoals je al eerder op mijn blog hebt kunnen lezen was ik opzoek naar de perfecte cut-out boots. Na een maandenlange zoektocht had ik de moed bijna opgegeven, tot ik een paar weken geleden het exemplaar van de VanHaren had gespot. Het was nog even wachten op stufi en dan zou ik ze gaan halen. Maar op een dag liep ik nietsvermoedend samen met mijn lieftallige moeder de Sacha outlet binnen. Al de super mooie en aparte schoenen daar zijn afgeprijsd en je krijgt daarnaast ook nog eens de tweede voor maar €10,-! Ideaal dus voor mijn studentenbudget! Ook al vind ik het paar van de VanHaren nog steeds mooi, zijn het toch deze geworden. Deze zijn namelijk van echt leer en gaan dus iets langer mee. En daarnaast zijn ze grijs, waar ik verliefd op ben en mijn kledingkast voor negentig procent uit bestaat.

Als hele slechte blogger heb ik ze al een paar keer aangehad voordat ik er foto's van gemaakt heb, bad bad bad blogger! Maar ik kon niet wachten om deze baby's aan te trekken. Helaas wordt het nog wel even inlopen, want zoals verwacht zijn ze niet extreem comfortabel. Ach, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden toch?



Heb jij al een paar cut-out boots in je bezit?

Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe