Roshe Run Versus La Gear

maandag, april 28, 2014


Nu ik na maanden van zoeken ein-de-lijk werk heb gevonden (in een ijssalon, echt een aanrader!), wordt het eens tijd dat ik een paar goede sneakers ga kopen. Niet alleen omdat ze fijn zijn voor tijdens het werken, maar omdat je je eerste loon natuurlijk wel moet uitgeven!
Maar, zoals eigenlijk altijd bij mij, slaat de twijfel toe. Ik twijfel namelijk enorm tussen Roshe Runs van Nike of toch de Sunrise van LA Gear. Het enige struikelblok hierbij is eigenlijk de prijs, de Nikes zijn namelijk rond de €90,- en de LA Gears daarentegen zijn maar rond de €55,-. En oké, je eerste loon moet je uitgeven, maar omdat ik per week betaald krijg zijn de Roshe Runs helaas duurder dan dat mijn eerste loontje kan betalen. Arme ik. Hieronder kun je mijn favorieten van beide zien. Mijn favorieten van de Nikes zijn vooral de Palmtree editie en zwarte ombre editie (alhoewel ik de normale zwarte misschien iets multifunctioneler zou vinden, twijfel!). Van de LA Gears vind ik vooral de witte met zwarte spikkels echt super!

Wat vind jij, Roshe Run, La Gear, of geen van beide? 

Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe