Sziget here I come!

maandag, april 28, 2014


Jaaaaaaaa! Na maanden lang twijfelen en mensen overhalen heb ik eindelijk kaartjes voor Sziget gekocht. Sziget is een festival dat plaatsvindt op een eiland in Budapest, Hongarije. Sziget wordt daarom ook wel the Island Of Freedom genoemd. Klinkt goed!


Natuurlijk ga ik voor een groot deel voor de bands, want ik ben gek op muziek. Een aantal van de bands en artiesten heb ik al gezien, bijvoorbeeld Queens Of The Stone Age, The 1975 (toch wel een van mijn favorieten op het moment!) en Tom Odell. Daarnaast ga ik op sziget een van mijn andere favorieten zien, namelijk Bombay Bicycle Club. Ik heb er al helemaal zin in.

Naast de muziek zijn er ook nog andere dingen die me super lijken aan Sziget. Zo heb je bijvoorbeeld het kunstproject "Before I die..." waar mensen al de items van hun bucketlist kunnen opschrijven. Ook heb je er allerlei soorten feesten, namelijk een color flash party waar mensen zich uit kunnen leven met het gooien van gekleurd poeder.

Bekijk hieronder de officiële aftermovie van Sziget 2013 om alvast in de stemming te komen!


Als ik je enthousiast heb gemaakt voor dit geweldige festival kun je hier ook kaarten kopen.

Welke festivals gaan jullie dit jaar bezoeken?


Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe