Schoenen gekte!

dinsdag, juni 10, 2014


Ik vond het wel weer eens tijd om wat dingen van mijn wannahaves lijstje te schrappen, dit keer waren de schoenen aan de beurt. Als eerst heb ik heb een paar slip ons gekocht van asos. Ik heb ze gelukkig net op het nippertje gekocht want ze zijn nu uitverkocht. Een alternatief vind je hier, neem wel een maatje groter omdat ze heel klein uitvallen. Edit: Ze zijn weer bijgevuld, koop ze hier
Daarnaast heb ik door een mooie actie bij de Men at Work toch eindelijk een paar Allstars aangeschaft. Ze hadden namelijk een actie dat je op het eerste artikel 30% korting kreeg, en het tweede artikel maar liefst 50% korting! Samen met een vriendin zorgde dit voor een flinke korting die we niet konden laten liggen.
Als laatste heb ik me toch gewaagd aan een paar platforms. Ik heb de zwarte gekocht omdat ik deze toch net iets minder als een blok aan je been vond staan, haha. Ze komen van de H&M en zijn hier te bestellen.
Uiteindelijk ben ik super blij met alle drie mijn nieuwe aankopen!
Zie hieronder voor de foto's.










Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten?

Wat je misschien ook leuk vindt

5 reacties

  1. Heel leuk die eerste 2 paar schoenen. De laatste zijn niet zo'n mijn ding. En fijn dat je die all stars zo met korting kon krijgen! Jammer dat die van de Asos zijn uitverkocht want ik vind ze ook heel erg leuk!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle drie zijn het super leuke schoenen! Ik ben zelf een tikkeltje jaloers op je slip ons van de Asos.
    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke schoenen! Alleen die met dat lakje? Die van Asos volgens mij vind ik zelf niet zo mooi! Die andere twee schoenen zijn wel super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie schoenen, maar die van Asos vind ik zelf wat minder! Ik houd niet zoveel van die lak die erop zit. De andere twee paar zijn wel super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah, hele leuke schoenen :).
    Zelf heb ik ook zwarte All Stars (alleen dan nog met het oude logo) en ik vind ze echt helemaal geweldig, je kan ze echt met zoveel combineren!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe