Verlanglijstje: Augustus

dinsdag, juli 22, 2014

Deze maand is het wannahaves festival-editie! Zoals ik al zo veel vaker heb geschreven ga ik in augustus naar Sziget (yeeey, kan niet wachten!), maar voor dat ik ga zijn er nog een paar dingen die ik nodig heb.

  1. Leuke armbandjes kun je natuurlijk nooit genoeg hebben. Ik wil er sowieso nog een met een hamsa teken en een metalen met een quote. 
  2. Een topje met fringe aan de onderkant. Vooral deze tie-dye versie vind ik echt geweldig. 
  3. Ik zit al lang te azen op een paar Dr. Martens. Helaas vind ik ze op dit moment nog iets te prijzig.
  4. Multi-chain Necklace, liefde!
  5. Voor Sziget heb ik nog een klein rugzakje nodig, zodat ik lekker kan blijven dansen zonder dat ik een tas om mijn schouder heb die alle kanten op vliegt. 
  6. Ook een grijze midi jurk wil ik nog heel graag hebben. 
  7. De laatste tijd heb ik echt een obsessie voor high-waisted jeans, ik heb al twee paar, op naar de derde!
  8. Een fedora om een verbrande hoofdhuid te voorkomen. 
  9. Omdat ik probleempjes met mijn knieën heb moet ik gaan investeren in een paar goede (maar ook leuke) runners
  10. Naast een zwarte high waisted short zou ik ook nog heel graag een vintage levi's short willen. Binnenkort maar eens even de vintage winkels afstruinen. 
  11. En last but not least, op de dagen dat je haar een ramp is op een festival is daar de redder in nood: de bandana! Snel een knot in je haar draaien, bandana eromheen en klaar. 
Wat staat er deze maand op jouw wannahaves lijstje?




Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe