Sziget 2014

maandag, september 08, 2014


Wauw, wat was het leuk: Sziget 2014, het geweldige festival in Hongarije. Het is inmiddels al weer een paar weken geleden, maar ik teer nog steeds op de leuke dingen die ik daar meegemaakt heb. Ik heb mijn favoriete bands gezien, gefeest, Budapest bezocht, leuke nieuwe mensen leren kennen en nog zo veel meer! Het is jammer dat het voorbij is, maar op naar volgend jaar!

Na een lange en vermoeiende busreis was eindelijk de bekende Sziget-brug in beeld!
Veel mensen nemen iets mee om op te vallen en daar gaan wij maar al te graag mee op de foto!
 Dit waren toch wel een paar van mijn favoriete concerten tijdens het Sziget Festival. 
 Flag party bij het hoofdpodium en 's avonds natuurlijk ook feest!
 Na 7 dagen sziget weten we proost te zeggen in wel tien verschillende talen: Egèzsègedre!
 's Avonds valt het je niet eens meer op dat je foto's aan het maken bent onder een groot kunstproject... 
 Onze plek voor de tenten met super leuke buren & de festipay card. 
 Dé signature move van mij en een vriendin, plezier gegarandeerd!
 Voor de rust hebben we ook een dagje Budapest bezocht, wat een mooie stad. 
 Ben jij al een keer naar Sziget geweest? Of ben je er volgend jaar ook bij?

Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe