Verlanglijstje November

vrijdag, november 07, 2014


Nieuwe maand, tijd om nieuwe dingen te kopen! Ik heb weer een lijstje opgesteld met dingen die ik graag wil aanschaffen de komende tijd, let's see.
  1. Een ketting met initiaal. De laatste tijd kijk ik nogal wat Sex and the City (wat een aanrader trouwens, best show ever) en ben ik geïnspireerd geraakt door Carrie's geweldige naam/initiaal kettingen. Nu is "Dominique" nogal een lange naam en wordt dat snel een hele ordinaire naamketting zoals we ze tegenwoordig kennen. Daarom lijkt een initiaal me beter, natuurlijk in het zilver.
  2. Cropped denim top, lijkt me super op een high waist broek en met een leuke oversized vest erover heen. 
  3. Liefde voor (te) roze lippenstift. Af en toe mogen we best de Barbie in ons naar boven laten komen, toch?
  4. Een plaid sjaal. De laatste tijd trekt alles met een plaid/tartan/flannel print mijn aandacht. Super leuk als een sjaal!
  5. Bandshirts kun je echt nooit genoeg hebben, leuk met een printje onder het logo. 
  6. Nog een keer plaid, yeeey. Ik heb de blouse al in het groen maar wil ook graag een rode erbij.
  7. Ik ben verliefd op de kleur rosé goud, dus deze rosé gouden Casio horloge zou perfect voor me zijn. Nu heb ik al een zilveren, en is de rosé gouden editie jammer genoeg redelijk duur.
  8. Een monochrome blouse, die ook nog eens cropped is. Gotta love it.  
  9. Marmer, marmer en nog een marmer! Een super leuke top met marmer print
  10. Nadat ik voor de leuk een groene midi-rok voor één euro in de uitverkoop heb gekocht, weet ik hoe fijn en leuk ze zijn. Vooral de donkergrijze gemêleerde kleur vind ik heel mooi. 
  11. In de herfst en winter kan de zon nogal fel schijnen, daarvoor is deze cat-eye zonnebril echt ideaal. En het is ook nog eens een flinke eyecatcher.
  12. Ik zag laatst op een blog iemand met een tattoo chocker armbandje als enkelbandje. Dat vond ik echt super, dus ik wil er ook een!
  13. In de shoe crave waren ze al te zien: Adidas ZX Flux met een boom-print. Ik ben helemaal hotel de botel van deze schoenen. Kan iemand de geldkraan open draaien s.v.p.?
Wat staat er deze maand op jullie wannahaves lijstje?

Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe