Kobo Aura

donderdag, september 24, 2015

Ik heb het lezen herontdekt! Toen ik nog een kleine jonge Dominique was las ik de verhaaltjes van Jip en Janneke steeds maar weer. Ik denk dat ik al met al het boek wel meer dan dertig keer doorgespit heb, maar saai werd het nooit. Toen ik wat ouder werd verslond ik meerdere boeken per week, ik kon er geen genoeg van krijgen. De namen van Carry Slee, Francien Oomen, Jaqcues Vriens en Roald Dahl zijn een kleine greep uit mijn favoriete schrijvers. Maar (nu komt het...) toen ik ouder werd trok ik me eigenlijk niet zo veel meer aan van boeken, ik keek liever naar de televisie. Er werd ons op school verplicht om een bepaalde soort boeken te lezen, "literatuur" waar naar mijn mening niet al te veel in gebeurde, dus al snel was wat mij betreft de lol eraf. Nu moet ik heel eerlijk bekennen dat ik sinds eind middelbare school (ongeveer vier jaar geleden) niet heel veel boeken meer gelezen heb. 
De zin om te lezen kwam de laatste tijd steeds meer opborrelen, maar ik had te weinig tijd om er ook echt iets mee te doen. Dus heb ik een e-reader aangeschaft! Een beetje een kromme redenatie zal je misschien denken, maar voor mij was het meer dan logisch! Telkens als ik een uurtje pauze heb op het werk, of als ik ergens een half uurtje in de wachtkamer moet wachten tover ik mijn e-reader tevoorschijn. Nu heb ik het plezier van het lezen herontdekt en maak ik zelfs thuis tijd vrij om lekker samen met mijn e-reader te spenderen. Ik vind het een top aankoop!





Bij de e-reader krijg je een kabeltje waarmee je hem via de computer of een adapter kunt opladen. Zo kun je ook boeken van je computer op je e-reader zetten. Daarnaast heeft kobo een winkel waar je boeken kunt aanschaffen, en omdat er wifi op het apparaat zit kan dat zelfs zonder computer.

Wat vinden jullie van een e-reader?

Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe