Verlanglijstje oktober

donderdag, oktober 01, 2015

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn verlanglijstje heb laten zien dus ik vond het tijd om een nieuw verlanglijstje op te stellen:

  1. Een turquoise ring. Je zult in mijn garderobe niet veel kleur tegenkomen, maar als ik ooit een kleur draag is het blauw of donkergroen. Daarom wil ik graag een zilveren ring met een turquoise steen, zodat ik altijd iets kleurrijks bij me draag. 
  2. Daarnaast wil ik aan sieraden zilveren staafjes oorbellen. Stiekem heb ik ze al, maar die van mij zijn niet echt zilver dus beginnen al snel te irriteren en worden een beetje rosé gekleurd. Tijd om echt zilveren te kopen. 
  3. Er staan weer heel wat schoenen op mijn verlanglijstje deze maand, te beginnen met over-de-kielaarzen. In de herst draag ik, als ik rokjes draag, er vaak een hoge laars bij om het toch wat warmer te hebben. Het liefst in zwart suède. 
  4. Ook zou ik graag een paar glanzende grove brogues hebben deze herfst.  
  5. Ik ben al zo lang verliefd op de clarks desert boot, maar zo jammer van het prijskaartje...
  6. Deze herfst staat er een leren jasje op mijn verlanglijstje. Ik heb hetzelfde model als op het plaatje, maar dan gemaakt van kunststof. Dit ademt niet, dus wordt het al snel een broeikasje binnen. Graag een echte deze maand!
  7. Een wit-zwarte plaid blouse, heel minimalistisch waar ik van hou. 
  8. Het enige waarbij ik een uitzondering maak op de geen-goud regel zijn zonnebrillen. Ik zou graag deze rayban round metal zonnebril aan mijn collectie willen toevoegen. 
  9. Leren rokjes zie je veel tegenwoordig, ik zou graag deze petrol kleur willen. 
  10. Een grijze hoed om mijn zwarte hoed te komen vergezellen! 
Wat staat er deze maand op jouw verlanglijstje?



Wat je misschien ook leuk vindt

1 reacties

  1. Jaaaa, een turquoise ring wil ik ook nog haha :) En een leren rokje staat ook op mijn wishlist; zo leuk vind ik deze rokjes! Fijn weekend alvast. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe