Verlanglijstje December

dinsdag, december 08, 2015

Tijd voor een winterverlanglijstje! Dit verlanglijstje bestaat vooral uit jassen, waar ik wanhopig naar op zoek ben. Daarnaast staan er ook een aantal andere leuke dingetjes op mijn verlanglijstje deze maand.

  1. Ten eerste wil ik graag een schapenvacht jas. Zo'n jas waarvan ik zeker wist dat mijn moeder nog een oude in de kast had hangen, maar toen ik er naar op zoek ging bleek dat hij al jaren geleden weggedaan is, zo erg zonde. Nu wordt het dus tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe.
  2. Ook wil ik graag een oversized jas hebben, maar uit praktische overweging twijfel ik hier nog een beetje over. Ik heb ooit in een opwelling een dunne trenchcoat gekocht die tot aan mijn enkels kwam, wat later niet zo'n succes bleek in combinatie met een fiets. 
  3. Ik zie ze tegenwoordig overal, maar kan zelf de perfecte niet vinden, het spijkerrokje met knoopjes vooraan. 
  4. Inmiddels heb ik al een paar Docs in mijn bezit waar ik echt totaal verliefd op ben, maar toen ik de variant zag met het slangenpatroon was het ook liefde op het eerste gezicht. Als ik geld teveel heb zal ik ze zeker aanschaffen. 
  5. Een leren jasje! Ook zo'n geval van budget struggles. Ik wil perse een echte leren, omdat er in van die nep leren op een fiets bijna een broeikaseffect wordt nagebootst, maar ze zijn vaak toch ook redelijk aan de prijzige kant. Deze van de H&M vind ik echt perfect, dus misschien toch maar overwegen. 
  6. Met een off-shoulder top voel je jezelf net een tweede Sandy uit Grease en dat is natuurlijk altijd een groot pluspunt. 
  7. Voor de koude winterdagen wil ik nog graag een veel te grote trui om lekker in weg te kruipen. 
  8. Als laatste staat op mijn verlanglijstje staat een kostuum broek, lijkt me super lekker zitten en ziet er ook nog eens stijlvol uit!

Wat staat er deze maand op jouw verlanglijstje?




Wat je misschien ook leuk vindt

0 reacties

Subscribe