Waterdicht hoesje review + winactie (gesloten)

donderdag, maart 31, 2016

Voordat ik op reis ging naar Indonesië was ik op zoek naar een waterdicht hoesje, toch wel handig daar, met die tropische regenbuien, dacht ik. Een betrouwbaar waterdicht hoesje was al snel rond de negentig euro voor één enkel hoesje. Dan maar geen waterdicht hoesje besloot ik, dus ben ik zonder waterdicht hoesje naar Indonesië vertrokken. Dat ik daar achteraf spijt van zou krijgen wist ik toen nog niet. Het regende er inderdaad hard en vaak, dus stak ik mijn telefoon veilig weg in de zak van mijn regenjas. Deze bleek natuurlijk niet waterdicht te zijn (waarom is een zak van een regenjas in hemelsnaam niet waterdicht?!), dus mijn telefoon was dood, hij deed letterlijk helemaal niets meer. Een paar reparaties later werkte mijn telefoon gelukkig weer, pfoe, wat een opluchting. Twee avonden later liet ik mijn telefoon uit mijn handen vallen en daar ging hij weer, dood. Weer op zoek naar iemand die mijn telefoon zou kunnen maken. En, je raadt het al, twee weken daarna liet ik mijn telefoon weer vallen en was het scherm aan onderkant helemaal dood. Dit zou me meer gaan kosten, dus zit ik tot op heden nog met een half kapotte mobiel. Twee lessen die je daaruit kunt leren: wees voorzichtiger met je mobiel en koop een hoesje dat tegen een stootje kan voordat je op reis gaat.

Nu kreeg ik van telefoonhoesjestore.nl het bericht dat ik een hoesje mocht testen! Op hun site hebben ze een super breed assortiment, met allerlei verschillende smartphonehoesjes en accessoires. Toch wist ik al snel waar ik naar op zoek moest, een waterdicht hoesje dat tegen een stootje kan. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Redpepper hoesje, dat bestand is tegen vallen, water en stof. Ideaal voor iemand die regelmatig zijn mobiel uit zijn handen laat vallen, zoals ik. Dat was nog eens een leuk extra cadeautje toen het hoesje op mijn 22ste verjaardag binnenkwam! 

Natuurlijk ga ik het hoesje niet zomaar meteen in het water laten vallen met mobiel en al. In de instructies staat dat je hem eerst moet testen voordat je hem gaat gebruiken. Ik stopte een tissue in het hoesje en heb hem een uur onder water gelegd, om te kijken of de tissue nat zou worden. In het begin was ik bang dat hij niet waterdicht was, omdat er wat belletjes ontstonden, maar toen ik de tissue na een uur uit het hoesje haalde was het nog kurkdroog! Vanaf nu kan ik dus veilig badderen met mijn telefoon in de hand.


Zoals gebruikelijk heb ik mijn telefoon ook weer laten vallen terwijl ik het hoesje in gebruik had, en tot mijn vreugde is er tot nu toe nog niets mee gebeurd. Ik ben er echt super blij mee! Een nadeel van het hoesje is echter wel dat je geen vingerafdruk meer kunt gebruiken omdat er plastic voor de homebutton zit. Een klein nadeel wat mij betreft, omdat ik toch iets liever heb dat mijn mobiel gewoon heel blijft.

Ik ben heel enthousiast over mijn nieuwe Redpepper hoesje van Telefoonhoesjestore.nl. Ze hebben naast dit hoesje een super breed assortiment met allerlei verschillende smartphonehoesjes, zoals Huawei P8 hoesjes en iPhone 6s hoesjes. Door de grote collectie hoesjes en accessoires hebben ze dus voor ieder wat wils! 

Maar, nu komt het leuke: ik mag een hoesje weggeven! Als je wint mag je zelf een hoesje uitkiezen uit het hele assortiment van Telefoonhoesjestore.nl! De winnaar wordt 14 april bekend gemaakt. 

Wat moet je doen om kans te maken op een hoesje?
  • Volg mij op instagram
  • Volg mij op bloglovin
  • Reageer onder dit artikel dat je mee doet en laat een geldig e-mailadres achter

Welke hoesje zou jij graag willen winnen?


Wat je misschien ook leuk vindt

4 reacties

  1. Ik doe graag mee, mijn iphone was overlaatst ook gevallen en nu zit er (gelukkig) alleen een deuk in mijn hoesje :( natascha_bauwens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe heel graag mee! Ik ben ook net zo een kluns wat mijn telefoon betreft!
    sammygodding@live.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Sammy, jouw naam is uit de loting gekomen dus je hebt het telefoonhoesje gewonnen!

      Verwijderen
  3. Hoi je hebt een mooie blog groetjes luna

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe