Verlanglijstje mei

maandag, april 25, 2016

Het zag er lang naar uit dat de lente zou komen, maar het begint toch weer wat kouder te worden. Mijn zomerkleding moet dus nog even in de kast blijven hangen. Dan stellen we maar een "lente"-verlanglijstje op!
  1. Het eerste item op mijn verlanglijstje is de mom-jeans, hoewel ik het eerst niets voor mij vond begin ik de mom-jeans toch wel steeds meer te waarderen, dus binnenkort toch maar eens een leuk exemplaartje aanschaffen. 
  2. Pas geleden heb ik al een strakke aangeschaft en toch zou ik nog een wijde versie van de off-shoulder top willen hebben. 
  3. Toen ik hem zag hangen bij h&m was ik op slag verliefd: Body met rijgsluiting.
  4. Ik kwam terug van Indonesië en zag ineens overal van die Creepers met bruine zolen, hebben!
  5. Een goede zonnebril! Ik ben er in Indonesië achter gekomen dat ik migraine krijg van de zon, dus misschien wordt het tijd om al die goedkope zonnebrillen weg te gooien en eens een goede aan te schaffen. 
  6. Ook wil ik graag nog een wijde crop top met streepjes, leuk voor bij de mom-jeans! 
  7. Ik aas al zo lang op een mac lippenstift. Is het het geld waard? Graag zou ik een mooie dagelijkse willen, die lang blijft zitten. 
  8. Hetzelfde geldt voor een mac concealer!
  9. Als laatste staat er een grijze oversized trui op mijn lijstje. Aangezien het nog wel even koud blijft zou ik graag zo'n lekkere relax trui hebben. 
Wat staat er op jouw verlanglijstje deze lente?

Wat je misschien ook leuk vindt

3 reacties

  1. Wat een leuke dingetjes staan er op je verlanglijstje! Ik vind Mac lipsticks persoonlijk wel heel erg fijn (jammer alleen dat ze zo duur zijn, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben echt verliefd op die offshoulder croptop!
    en die schoenen vind ik ook echt heel tof

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute! I really love all of them as it just looks so cosy!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe